Oferta

Pełna oferta:

Nordic Walking

Nordic walking to połączenie regularnego, prawidłowego marszu z techniką odpychania się od podłoża za pomocą specjalnie zaprojektowanych do tej aktywności ruchowej kijków. Spacer nordycki powstał w krajach skandynawskich. Obecnie popularność zyskał w Niemczech, Szwajcarii i Austrii.
Nordic waking jest łatwy i szybki do nauczenia. Można go trenować zawsze i wszędzie – bez względu na porę roku czy pogodę.

Podczas marszu z kijkami odciążamy stawy i kręgosłup, poprawiamy kondycję fizyczną i samopoczucie. Nordic walking jest intensywnym treningiem nóg, pośladków, bioder, pleców, ramion i barków. Wspomaga redukcję masy ciała. Zmniejsza ryzyko zachorowania na osteoporozę, poprawia sprawność układu krążenia, obniża poziom cholesterolu. Wzmacnia system immunologiczny i poprawia samopoczucie w czasie treningu i jeszcze długo po treningu. Kijki świetnie modelują sylwetkę, czynią ją bardziej wyprostowaną.
Przy zastosowaniu prawidłowej techniki nordic walking zaangażowanych jest 90% mięśni ciała. Badania potwierdzają, że chodzenie z kijkami nordic walking jest ponad 40% bardziej skuteczne dla poprawienia kondycji fizycznej niż zwykły spacer.
Nordic walking jest znakomitym wyborem dla osób, które nie znalazły swojej ulubionej aktywności fizycznej. Osoby, które nie lubią lub nie mogą biegać – szybki marsz z kijkami jest właśnie tym, czego do tej pory szukały.
Przygodę z nordic walking najlepiej rozpocząć pod okiem instruktora. Fachowy instruktaż uchroni od utrwalenia złych nawyków, które później trudno wykorzenić.

Gimnastyka & aerobik

Zajęcia prowadzone w stałych grupach ćwiczebnych 2 razy w tygodniu. Dzięki temu można równomiernie kształtować sylwetkę nie zaniedbując żadnych mięśni. Na zajęciach wykonujemy ćwiczenia siłowe, aerobowe i rozciągające.

Zdrowe plecy
Profilaktyka bólów stawów i kręgosłupa, ćwiczenia mające na celu wzmocnienie mm posturalnych (grzbietu, brzucha, pośladków) oraz ich rozciąganie. Zajęcia są prowadzone w tempie dostosowanym do możliwości grupy z wykorzystaniem taśm pilates i krzeseł.

Aerobik
Zajęcia o charakterze aerobowym zawierają proste układy choreograficzne w rytmach przyjemnej muzyki. Zajęcia mają na celu wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego, jak również są pomocne przy redukcji tkanki tłuszczowej.